http://www.europeancollege.gr/

εγγραφείτε στο newsletter μας

*
Παρακαλούμε εισάγετε το email σας
Έχετε εγγραφεί στην υπηρεσία newsletter.

Αίθουσα Μουσικής

Η μεθοδολογία του μαθήματος της Μουσικής προπαιδείας (2 ώρες την εβδομάδα) γίνεται σύμφωνα με τις βασικές αρχές της "Θεωρίας μουσικής μάθησης" (Music Learning Theory) όπου υπογραμμίζεται η σημασία κατάλληλων αναπτυξιακά προγραμμάτων μουσικής διδασκαλίας για την έγκαιρη αξιοποίηση του μουσικού δυναμικού βρεφών και νηπίων.

Ο μουσικοπαιδαγωγός των Η.Π.Α Εdwin Gordon αναφέρεται στον όρο ''μουσική δεκτικότητα'' των παιδιών, η οποία είναι αποτέλεσμα του έμφυτου μουσικού δυναμικού τους και της επίδρασης του περιβάλλοντος. Ο Shinicki Suzuki έρχεται να συμπληρώσει την θεωρία της μουσικής μάθησης ονομάζοντας την ''Μέθοδο εκπαίδευσης ταλέντου'', σύμφωνα με την οποία τα παιδιά μπορούν να μάθουν μουσική με τον ίδιο φυσικό και αβίαστο τρόπο που μαθαίνουν να μιλούν την μητρική τους γλώσσα.

Το σχολείο μας υποστηρίζει και εφαρμόζει την καινοτόμο μέθοδο Μusic Learning Theory όπου μέσα από την άτυπη διδασκαλία και καθοδήγηση τα παιδιά αναπτύσσουν ένα ''ρεπερτόριο μουσικών ακουσμάτων'' για αρκετό χρόνο χρονικό διάστημα, μέσα σε ένα επαναλαμβανόμενο χαρούμενο και παιγνιώδες μουσικό περιβάλλον. Ο στόχος είναι τα παιδιά να περνούν με επιτυχία τα στάδια της προσαρμογής, μίμησης και αφομοίωσης.

Η "Μουσική γωνιά"_"Τhe music corner" είναι ο χώρος των μουσικών συνευρέσεων παιδιών και διδασκόντων όπου αλληλεπιδρούν μέσα από τραγούδια, παραδοσιακές μελωδίες και μουσικοκινητικά παιχνίδια. Τα παιδαγωγικά μουσικά μας όργανα (μαράκες, ταμπουρίνα, ξυλάκια, bongos μεγάλα και μικρά, τρίγωνα, μεταλλόφωνα, ντέφια, καστανιέτες, κουδουνάκια, καμπάσα, κουρτίνα) αλλά και τα κλασσικά (πιάνο, φλάουτο) έρχονται να εμπλουτίσουν και να απογειώσουν τις μουσικές μας συναντήσεις, καθιστώντας τες ως μια διαδικασία γόνιμου αυτοσχεδιασμού και ολοκληρωμένης μάθησης. Οι γονείς ενημερώνονται αναλυτικά για το ρεπερτόριο που διδάσκονται τα παιδιά και η συμμετοχή τους στην διαδικασία εκμάθησης είναι πολύ σημαντική.

Σύμφωνα με τον S.Suzuki η επιτυχία της μεθόδου ''εκπαίδευσης ταλέντου'' εξαρτάται από το τρίγωνο γονιού, δασκάλου και παιδιού.